HTML

Boksuli-express

Egy kis suli, egy kis szabadidő, egy kis információ, egy kis szórakozás.

Friss topikok

  • Pista Kiss: Mennyibe kerül ?? És hol lehet meg venni ????? (2015.03.03. 08:16) Átlátszó mobiltelefon
  • moby76: fontosnak tartom hogy nem egyszerű a használata mert a szemnek meg kell szokni mert nem ehez szokt... (2013.12.03. 18:37) Egy hasznos találmány! - Lumigrids
  • don Fefinho: Tök jó, csak az első szélévihar szétbarmolja. (2013.05.26. 11:47) Zöld falu
  • don Fefinho: Nem tudom. Látott már valaki terméskövet, amint arrébbfújta a szél? (2013.05.26. 11:45) Furcsa sétáló kövek
  • siskalaszlo: már minden médiumban hirdetik, nem csoda hogy nő a nézettség :) (2013.04.24. 06:14) PSY legújabb klipje elkészült

Linkblog

Miért is vagyok fáradt?

2011.03.19. 17:18 boksuli

Elgondolkodtam és... Tegnap délután egy fél hét eltelte után elgondolkoztam, hogy miért is vagyok fáradt. Eleinte a kevés alvásra és a sok stresszre fogtam, de most végre megtaláltam az igazi okát! Azért vagyok fáradt, mert túl sokat dolgozom! Tudniillik 10 millió lakosa van Magyarországnak. Ebből 3,5 millió nyugdíjas, ami azt jelenti, hogy a maradék 6,5 milliónak kell elvégezni MINDENT!

Hétszázezren tanulnak, ami azt jelenti, hogy a maradék 5,8 millióra marad az összes munka,de 800 ezren a kormánynak dolgoznak, így marad 5 millió. Félmillió embert alkalmaz a katonaság. Lenne még 4,5 millió aktív. 600 ezren még iskolakötelezett kor alatt vannak. Ha számba vesszük az összes munkaerőt, aki a parlamentben, polgármesteri hivatalokban, állami támogatású intézményekben dolgozik, megkapjuk ugyebár azt a maradék 1,5 milliót, akire a tényleges munka elvégzése hárul. Egy adott pillanatban háromszázezer ember fekszik kórházban, van táppénzen, hozzájuk jön a félmillió munkanélküli, s máris láthatjuk: pontosan hétszázezer ember osztozik a terheken.

Ja... és most olvastam a legújabb statisztikát: jelenleg 699.998 ember van börtönben, ami azt jelenti, hogy mindössze két emberre maradt minden munka: Rám és Rád.

Te meg most éppen internetezel.....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boksuli.blog.hu/api/trackback/id/tr872753470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása